Torebkę nabyłam w lipcu 2016 roku w stacjonarnym salonie Korsa w Poznaniu (w Starym Browarze). Nadarzyła się wyprzedaż 50% więc udało mi się ją kupić po bardzo dobrej cenie. Cieszyłam się nią bardzo nosząc ją dzień w dzień. Ja torebki zmieniam rzadko, przyzwyczajam się do nich i dlatego zależy mi na ich jak najlepszej jakości.
Popełniłam nawet post
CZY WARTO KUPIĆ TOREBKĘ MICHAEL KORS JET SET CROSSBODY ? RECENZJA PO ROKU UŻYTKOWANIA
Niestety w grudniu tego 2017 roku idąc ulicą moja torebka urwała się i wylądowała na chodniku. Okazało się, że jedno z metalowych kółek łączących torebkę z pakiem całkowicie się przetarło i torebka się zerwała. Kiedy spojrzałam dokładnie na analogiczne oczka z drugiej strony paska okazało się, że są one całkowicie spojone, bez żadnych łączeń. Gdyby nie przetarcie to torebka nie miała prawa się urwać.
W każdym razie postanowiłam złożyć reklamację bo jak wiadomo sama sobie kółka nie wymienię, a dociśnięcie kółka na siłę żeby się "zamknęło" skończyło się jej ponownym upadkiem na chodnik. Już podczas wizyty w salonie kiedy Pani obejrzała co i jak zaproponowała mi zwrot pieniędzy bez żadnej naprawy. Ja jednak chciałam ją naprawić i dalej z niej korzystać. Spisaliśmy reklamację i w ciągu 2 tygodni miałam otrzymać telefoniczną odpowiedź na reklamację. Już po 2 dniach zadzwonił telefon z informacją, że nie dało się naprawić mojej torebki i pozostaje mi jedynie zwrot pieniędzy lub też wybór innej (droższej, bo w tej cenie nie było żadnej torebki w salonie) i dopłatę do nowej torebki. Nie chciałam dopłacać więc ostatecznie wzięłam zwrot pieniędzy.
Środki zostały przelane na moje konto 2 dni później gdyż kupowałam torebkę płacąc kartą.
Początkowo byłam zniesmaczona bo wada wydawała mi się tak błaha, że sądziłam iż torebkę naprawią i nadal będę mogła ją nosić. Przeszła mi też przez głowę myśl, że może oddam ją sama do kaletnika do naprawy. Jednak zdecydowałam się na zwrot gotówki. Być może kupię podobną kiedyś na wyprzedaży, może znowu uda mi się nabyć ją w dobrej cenie, zobaczymy.
Mimo, że trochę byłam zła bo tak jak pisałam wcześniej przywiązuję się do torebek to patrząc z boku mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z obsługi reklamacyjnej. Szybko sprawnie i bezstresowo.
Oto cała moja historia.
Ważne, ż ezwrócili :)
OdpowiedzUsuńSzkoda, że nie naprawili, ale i tak dobrze, że zwrócili pieniążki :)
OdpowiedzUsuńMam jedną torebkę MK- typowo letnią, otwartą w jasnych kolorach. fajnie, że kasa została Ci tak szybko zwrócona i reklamacja przebiegła pomyślnie. ja też przywiązuję sie do rzeczy
OdpowiedzUsuńdobrze, że szybko i sprawnie:) to najważniejsze!:)
OdpowiedzUsuńDobrze, że obsługa reklamacji ok.
OdpowiedzUsuńFajnie, że nie wydziwiali i nie próbowali się wykpić, bo takie działania obecnie przewazają.
OdpowiedzUsuńNajważniejsze, że się udało zareklamować.
OdpowiedzUsuńDobrze, że dostałaś zwrot środków, ale szkoda torebki bo jest naprawdę piękna:)
OdpowiedzUsuńBardzo sprawnie załatwiłaś reklamację :)
OdpowiedzUsuńSzkoda tylko, że zostałaś bez torebki :P
OdpowiedzUsuńDobrze, że chociaż cała reklamacja przebiegła szybko i sprawnie :)
OdpowiedzUsuńJa tam rozumiem Twoje zniesmaczenie, bo też mi zawsze szkoda, jak chciałabym, żeby mi naprawili produkt, bo go uwielbiam, a się nie da :/
OdpowiedzUsuńWazne, ze kaska zwrocona :)
OdpowiedzUsuńPrzynajmniej dobrze się zachowali, że zwrócili kasę bez problemu ;)
OdpowiedzUsuńkurczę,szkoda,że tak się stało w Twoim przypadku... sama się czaję na tą torebkę i trochę się zaniepokoiłam Twoją historią..
OdpowiedzUsuńSzkoda ja też nie lubię takich sytuacji, bo się przywiązuję, cieszę a tu trzeba się rozstać z rzeczą....
OdpowiedzUsuńDobrze, że obsługa klienta zachowała się w porządku i zwróciła pieniądze i nie robiła problemów w tym temacie.
OdpowiedzUsuńSzkoda, bo śliczna była, ale choć dobry poziom obsługi klienta mają :)
OdpowiedzUsuńSzkoda :/ i pomyśleć, że oryginały tyle kosztują. Dobrze,że jednak uznali reklamację.
OdpowiedzUsuńświetny wpis :)
OdpowiedzUsuńKurczę, aż sobie przejrzę łańcuszek w tej mojej. Ja kupowałam na Zalando, więc nie mam pojęcia jak tutaj byłoby z ewentualną reklamacją, ale w salonie widzę wszystko super przebiegło :)
OdpowiedzUsuń