Strony

sobota, 24 sierpnia 2013

Reklamacja lakieru Wella P&G





Hej dziś opowiem Wam moją krótka przygodę z lakierem Wella Wellaflex. Otóż ja ogólnie rzadko używam lakieru do włosów ale ponieważ mam ich kilka w domu a projekt denko ciągle trwa postanowiłam się przyłożyć i je zużyć.

Zużywałam tak lakier Wella wellaflex (nie te ze zdjęcia) około 2 tygodni po czym pewnego dnia nic nie mogłam już z niego wycisnąć mimo, że lakier był jeszcze wewnatrz opakowania. Podczas potrząsania butelką słychać było, że produkt jeszcze jest. Wyglądało to tak jakby zakleił się otwór z aerozolem. Lakier był jeszcze przydatny do spożycia - nie skończyła się data ważności. Postanowiłam więc go zareklamować bezpośrednio u producenta.

Napisałam więc maila z opisem sytuacji po czym dostałam odpowiedź, że jeśli chcę złożyć reklamację muszę im wysłać swój lakier do zbadania. Pomyślałam sobie, że czemu nie, lepsze to niż wyrzucenie go do kosza - bo już nie nadawał się do użycia.

Czekałam 2 tygodnie i wczoraj przyszła odpowiedź.

Otrzymałam list z wyjaśnieniem i przeprosinami oraz z informacją, że lakier posłuży im do badań nad udoskonaleniem produkcji. A w ramach rekompensaty przysyłają mi dwa najnowsze ich lakiery w nowych opakowaniach :)

Dla przykładu powiem Wam, że napisałam kiedys też reklamację do Eveline - ich błyszczyk z powodu wadliwego opakowania wylał się mi do torebki - nigdy nie dostałam żadnej odpowiedzi. Wnioski nasuwają się same ;)

36 komentarzy:

  1. Nie Lubie takich sytuacji , dobrze zrobilas , teraz bd miala dwa ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. no to sie firma zrehabilitowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upomnieć się, to najlepsze co może być- bo produkt ewidentnie nie nadawał się już do użytku, a to nie Twoja wina, a producenta. Jak widać ten producent poczuł się do odpowiedzialności- Miło z ich strony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w ogóle nie używam lakierów ani pianek.

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście że firmy same dają świadectwo o sobie...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w ogóle nie używam bo po wyprostowaniu moje włosy nie potrzebują dodatkowych produktów;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka reakcja świadczy o firmie. Bardzo dobrze, że przysłali nowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no no, faktycznie zachowali się bardzo w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że nie olali sprawy :) Duży plus za to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, to miło z ich strony nie każda firma by się tak zachowała :>.

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma zachowała się bardzo ładnie i uczciwie. To rzadkie w dzisiejszych czasach. Pamiętam, że kiedyś Sephora wymieniła niemal całkiem zużyte perfumy na zupełnie nowe, bo atomizer przestał działać. Tak się powinno traktować klienta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre podejście firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie uzywałam , ale mówią niektórzy , że są bardzo dobre . No no firma dobrze się zachowała ; )
    Obserwuję twój blog ♥ , a w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam niedawno identyczną sytuację. Próbowałam umyć atomizer(?), licząc, że zwyczajnie nadmiar produktu go zakleił. Nic to nie dało. Wyrzuciłam prawie cały(!) lakier. Nie sądziłam, że producent mógłby tak poważnie potraktować sprawę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Super się zachowali też zdarzyło mi się reklamować kosmetyk niestety firma nie była tak przychylna i stwierdziła że to moja wina.

    OdpowiedzUsuń
  16. jak miło z ich strony.. to się nazywa troska o klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Profesjonalne podejście do klienta ...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja używam, ale chyba już nie kupię, bo mnie drażni jego zapach, wydaje mi się, ze kiedyś był inny... Często miałam podobną sytuację z zaklejeniem otworu, więc po prostu zamoczyłam ten otwór w wodzie i wytarłam - było ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Probowalam tego nawet zmywaczem do paznokci przetarlam i nic sie nie odetkało:)

      Usuń
  19. Przynajmniej jest to firma, która troszczy się o dobro klientów ;) Sami wystawili sobie świadectwo - na szczęście pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie rozwiązali sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze :) Świetne podejście do klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. love this product

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że firma dba o klientów :D

    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. he he teraz dzięki tobie ruszy lawina reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
  25. Firma zachowała się bardzo odpowiednio :) Pierwszy raz spotykam się z takim przypadkiem :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Plus dla firmy.
    Cenię takie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  27. oo, takiej odpowiedzi bym sie nie spodziewala! super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również żadko kiedy sięgam po lakier do włosów, ale zawsze mam w zanadrzu :)
    Bardzo miło ze strony producenta, że Ci odpisali a do tego przysłali lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać, że firma dba o swoich klientów :)
    A co do lakierów do włosów - nie używam ich, bo zazwyczaj noszę rozpuszczone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy bym się nie spodziewała takiego obrotu sprawy .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl