środa, 22 stycznia 2014
Reklamacja Eveline
Jak pewnie pamiętacie jakiś czas temu pisałam o balsamie do ciala, który zmienił swoją konsystencję. Postanowiłam go zareklamować w BOK. Napisałam co się stało z produktem oraz zamieściłam wszelkie informacje z butelki czyli numer seryjny itd.
Na drugi dzień przyszło do mnie rozpatrzenie sprawy, zaś dzień później kurier zawitał do mnie z paczką. Było w niej mnóstwo produktów m.in balsam do ciała (inny) plus to co widać na zdjęciu plus kilka innych rzeczy (nie zrobiłam zdjęcia wszystkiego). Część kosmetyków juz rozdałam rodzinie, sobie zostawiłam to co powyżej.
Składając reklamację nie pisałam, że prowadzę bloga, chciałam poznać faktyczne podejście do zwykłego Klienta.
Brawo dla firmy Eveline za profesjonalne podejście do Klienta. :)
Wow, super podejście.
OdpowiedzUsuńno to ja rozumiem!!!
OdpowiedzUsuńSpisała się firma, to dobrze świadczy o niej.
OdpowiedzUsuńno to super ,że tak reagują
OdpowiedzUsuńa kosmetyki zawsze się przydadzą
Świetne podejście do sprawy firmy :) w pełni zrekompensowali swoją winę po felernym balsamie :)
OdpowiedzUsuńno proszę kto by się spodziewał takiego podejścia :)
OdpowiedzUsuńpodejscie rzeczywiscie swietne :)
OdpowiedzUsuńMiałam podobną sytuację z Wibo- po zakupie tuszu okazało się, że opakowanie jest puste. Skontaktowałam się więc z firmą i na drugi dzień dostałam kurierem przesyłkę z kilkoma produktami i listem z przeprosinami ;)
OdpowiedzUsuńsuper, taka firma to rzadkość :)
OdpowiedzUsuńogromny plus dla nich ;)
Ho ho ho kto by pomyślał.
OdpowiedzUsuńpięknie się zachowali:)
OdpowiedzUsuńps.uwielbiam ten tusz;)
Ja pisałam do Perfecty i do tej pory ZERO odzewu.
OdpowiedzUsuńOoo proszę! To miłe zaskoczenie...
OdpowiedzUsuńTo się chwali :P
OdpowiedzUsuńBrawo dla firmy!!! Wiele innych nie zwracają nawet uwagi na takie reklamacje, co jest przykre...
OdpowiedzUsuńFaktycznie ich podejście mi się spodobało, a z Twojej strony dobre posunięcie, bo mogli by inaczej kogoś potraktować kto ma bloga, a tak można się przekonać, że nikogo nie faworyzują ;))
OdpowiedzUsuńSuper się zachowali. Miło z ich strony.
OdpowiedzUsuńjak miło :)
OdpowiedzUsuńBrawa dla Eveline za świetne podejście do klienta! :)
OdpowiedzUsuńFirma się spisała :)
OdpowiedzUsuńŚwietna postawa firmy ;)
OdpowiedzUsuńWow! Co tu dużo mówić... zwaliła mnie ta wiadomość z nóg!
OdpowiedzUsuńCoś czuję że teraz będą mieli bardzo dużo takich reklamacji...;-D
Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
Ciągle muszę tu wracać po więcej :*
U mnie pomysły na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie ?
Pozdrawiam,
Katherine Unique
Haha pomyślałam to samo, że teraz zwiększona reklamacja ich czeka...
Usuńporządna firma, porządne podejście do klienta :)
OdpowiedzUsuńtakie firmy się ceni! :)
OdpowiedzUsuńBrawo dla eveline, zauważyłam, że na prawdę szanują klienta. :)
OdpowiedzUsuńFaktycznie o nas to Eveline bardzo dba.
OdpowiedzUsuńBardzo fajnie sie zachowali :) Lubię takie firmy :))
OdpowiedzUsuńWow, tak dobrze się spisali, że aż jestem w szoku:) Pozytywnym oczywiście:)
OdpowiedzUsuńCiekawe ile cwanych dziewczyn spróbuje teraz tak kombinować, a jestem pewna że jakieś chytruski się znajdą. Brawo dla Eveline za profesjonalizm :)
OdpowiedzUsuń____________________________________________
Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/
jest coś takiego jeszcze jak reklamacja niezasadna:)
UsuńŚwietne podejście do klienta :)
OdpowiedzUsuńZachowali się elegancko:) Lubię kolorówkę od Eveline :)
OdpowiedzUsuńFirma bardzo profesjonalnie się zachowała... Brawo !
OdpowiedzUsuńFajnie, że firma tak się zachowała :)
OdpowiedzUsuńnigdy nie składałam reklamacji,jestem zaskoczona, że tak szybko rozpatrzyli Twoją reklamację i dostałaś tyle super nowych kosmetyków. Brawo Eveline.
OdpowiedzUsuńładnie z ich strony, jestem pod wrażeniem :)
OdpowiedzUsuńBardzo mi się podoba takie podejście do klienta ;)
OdpowiedzUsuńFajnie się zachowali.
OdpowiedzUsuńZachowali się wspaniale, brawo :)
OdpowiedzUsuńNigdy jakoś za tą firma nie przepadałam, ale...chyba zmienię zdanie :)
OdpowiedzUsuńJestem zaskoczona. Faktycznie podejście godne podziwu :)
OdpowiedzUsuńZapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/
plus dla Eveline za podejscie do klienta ;) to sie ceni ;)
OdpowiedzUsuńSuper podejście;)
OdpowiedzUsuńDobra postawa firmy :)
OdpowiedzUsuńDobrze, że firma zdobyła się na fajne rozpatrzenie reklamacji. Przyjemna niespodzianka i rekompensata :) Fajne podejście, szkoda że nie wszystkich na nie stać...
OdpowiedzUsuńO jaa! Super! Na prawdę pogratulować firmie podejscia do klienta!! :)
OdpowiedzUsuń