środa, 22 stycznia 2014

Reklamacja Eveline



Jak pewnie pamiętacie jakiś czas temu pisałam o balsamie do ciala, który zmienił swoją konsystencję. Postanowiłam go zareklamować w BOK. Napisałam co się stało z produktem oraz zamieściłam wszelkie informacje z butelki czyli numer seryjny itd.

Na drugi dzień przyszło do mnie rozpatrzenie sprawy, zaś dzień później kurier zawitał do mnie z paczką. Było w niej mnóstwo produktów m.in balsam do ciała (inny) plus to co widać na zdjęciu plus kilka innych rzeczy (nie zrobiłam zdjęcia wszystkiego). Część kosmetyków juz rozdałam rodzinie, sobie zostawiłam to co powyżej.

Składając reklamację nie pisałam, że prowadzę bloga, chciałam poznać faktyczne podejście do zwykłego Klienta.

Brawo dla firmy Eveline za profesjonalne podejście do Klienta. :)

47 komentarzy:

  1. Spisała się firma, to dobrze świadczy o niej.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to super ,że tak reagują
    a kosmetyki zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne podejście do sprawy firmy :) w pełni zrekompensowali swoją winę po felernym balsamie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no proszę kto by się spodziewał takiego podejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podejscie rzeczywiscie swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam podobną sytuację z Wibo- po zakupie tuszu okazało się, że opakowanie jest puste. Skontaktowałam się więc z firmą i na drugi dzień dostałam kurierem przesyłkę z kilkoma produktami i listem z przeprosinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, taka firma to rzadkość :)
    ogromny plus dla nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ho ho ho kto by pomyślał.

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie się zachowali:)
    ps.uwielbiam ten tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pisałam do Perfecty i do tej pory ZERO odzewu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo dla firmy!!! Wiele innych nie zwracają nawet uwagi na takie reklamacje, co jest przykre...

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie ich podejście mi się spodobało, a z Twojej strony dobre posunięcie, bo mogli by inaczej kogoś potraktować kto ma bloga, a tak można się przekonać, że nikogo nie faworyzują ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super się zachowali. Miło z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawa dla Eveline za świetne podejście do klienta! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Co tu dużo mówić... zwaliła mnie ta wiadomość z nóg!
    Coś czuję że teraz będą mieli bardzo dużo takich reklamacji...;-D
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie pomysły na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie ? 


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha pomyślałam to samo, że teraz zwiększona reklamacja ich czeka...

      Usuń
  16. porządna firma, porządne podejście do klienta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo dla eveline, zauważyłam, że na prawdę szanują klienta. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie o nas to Eveline bardzo dba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie sie zachowali :) Lubię takie firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, tak dobrze się spisali, że aż jestem w szoku:) Pozytywnym oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe ile cwanych dziewczyn spróbuje teraz tak kombinować, a jestem pewna że jakieś chytruski się znajdą. Brawo dla Eveline za profesjonalizm :)
    ____________________________________________
    Zapraszam na moje pierwsze rozdanie: http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest coś takiego jeszcze jak reklamacja niezasadna:)

      Usuń
  22. Zachowali się elegancko:) Lubię kolorówkę od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Firma bardzo profesjonalnie się zachowała... Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że firma tak się zachowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nigdy nie składałam reklamacji,jestem zaskoczona, że tak szybko rozpatrzyli Twoją reklamację i dostałaś tyle super nowych kosmetyków. Brawo Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie z ich strony, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się podoba takie podejście do klienta ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachowali się wspaniale, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy jakoś za tą firma nie przepadałam, ale...chyba zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zaskoczona. Faktycznie podejście godne podziwu :)


    Zapraszam: http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. plus dla Eveline za podejscie do klienta ;) to sie ceni ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że firma zdobyła się na fajne rozpatrzenie reklamacji. Przyjemna niespodzianka i rekompensata :) Fajne podejście, szkoda że nie wszystkich na nie stać...

    OdpowiedzUsuń
  33. O jaa! Super! Na prawdę pogratulować firmie podejscia do klienta!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz :)

Proszę o niespamowanie linkami.

W razie pytań zapraszam do kontaktu, mój adres e-mail to rossnett2@tlen.pl

Szablon: Panna VEJJS, Wsparcie techniczne: weblove.pl